فایل کمکی آموزشی

۹۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی تأثیر ویژگی های کیفی حسابرس مستقل بر اقلام تعهدی غیرعادی

بصورت وردو در95صفحه

چکیده

هدف این پژهش بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی مستقل بر اقلام تعهدی و بررسی متغیر&zwnj های مختلف در این زمینه است. اقلام تعهدی اقلام تعهدی از یک سو به مدیران اجازه می&zwnj دهند تا اقلام تعهدی را طوری محاسبه کنند که گویای ارزش واقعی بنگاه اقتصادی باشد و از سوی دیگر این اقلام به مدیران اختیار می&zwnj دهند تا از انعطاف پذیری روش&zwnj ها و اصول پذیرفته شده حسابداری سوء استفاده کرده و محتوای اطلاعاتی اقلام تعهدی را مخدوش کنند. ذی&zwnj نفعان خارج از شرکت مانند سرمایه گذاران و اعتباردهندگان، نمی توانند به طور مستقیم این رفتار فرصت طلبانه مدیران را کنترل کنند. بنابراین، حسابرسان با رسیدگی های دقیق و با کیفیت خود می توانند اقلام تعهدی مورد استفاده مدیران را کاهش و اقلام تعهدی را محدود کنند. نتایج تحقیق ای انجام شده نیز، نشان دهنده همین موضوع است. هدف اصلی در این پژوهش تعیین رابطه بین برخی ویژگی&zwnj های حسابرس مستقل، تشخیص اقلام تعهدی غیر عادی است و در این پژوهش فرضیه اصلی بیان می&zwnj دارد که بین ویژگی&zwnj های حسابرس مستقل و تشخیص اقلام تعهدی غیر عادی ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. جامعه آماری پژوهش شرکت&zwnj های پذیرفته شده در بررسی اوراق بهادار تهران در صنایع و گروه&zwnj های مختلف می&zwnj باشد. این پژوهش بر مبنای هدف از نوع پژوهش&zwnj های کاربردی و بر مبنای روش، از نوع تحقیق و توصیفی و شاخه همبستگی می&zwnj باشد. در این پژوهش برای اندازه&zwnj گیری همبستگی متغیرها از رگرسیون چند متغیره و برای نشان دادن معنی&zwnj دار بودن الگو از آزمون فیشر و برای معنی&zwnj دار بودن ضریب رگرسیون از آماره t استفاده می&zwnj شود. بررسی نتایج پژوهش نشان داده است که بین اندازه مؤسسه حسابرسی کننده و اقلام تعهدی غیرعادی ارتباط مثبت و در آماره تی که برابر24/2 و همچنین سطح معنی داری به دست آمده (0009/0) وجود دارد. بین رقابت میان مؤسسات حسابرسی و اقلام تعهدی غیرعادی در آماره تی برابر 91/2- و سطح معنی داری به دست آمده (03603/0) ارتباط وجود دارد. بین خدمات غیر حسابرسی مؤسسه حسابرسی کننده و اقلام تعهدی غیرعادی در آماره تی برابر 48/4 و سطح معنی داری (06259/0) وجود ندارد. بین تقسیم کار مؤسسه حسابرسی کننده و اقلام تعهدی غیرعادی در آماره تی برابر 007/3 وسطح معنی داری (09941/0) وجود ندارد. بین نظارت مؤسسه حسابرسی کننده و اقلام تعهدی غیرعادی در آماره تی برابر 71/3 و سطح معنی داری (04769/0) وجود دارد. بین مشاوره مؤسسه حسابرسی کننده و اقلام تعهدی غیرعادی در آماره تی 23/4 و معنی داری به دست آمده (02162/0) وجود دارد. بین کنترل و بازبینی مؤسسه حسابرسی کننده و اقلام تعهدی غیرعادی در آماره تی 39/2 و سطح معنی داری (04944/0) وجود دارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب *

فرمت فایل :Word (قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه:69

فهرست مطالب :

انباشت و برداشت

واحدهای گندله سازی

واحدهای احیای مستقیم :

واحد احیای مستقیم شماره یک ( یک مدل پوروفر

احیائ مستقیم شماره دم

) تأسیسات فولاد سازی

عناصر ناخالص در فولاد

آشنایی با شرکت صنایع فولاد اهواز

شرکت صنایع فولاد اهواز :

این شرکت مجموعه ای است از واحد که در زمینی به مساحت 300 هکتار و در 13 کیلومتری جنوب شرقی اهواز احداث شده است . در این شرکت ، سنگ آهن پس از طی مراحل تولید به شمش فولاد تبدیل می شود .

مراحل مختلف کار در شرکت :

1 ) دریافت ، تخلیه ، انبار داری وحمل مواد به میزان حدود 6 میلیون تن در سال در واحد انباشت و برداشت شرکت .

2 ) تولید 5000000 تن گندله در سال دو واحد گندله سازی ، هر یک به ظرفیت سالانه 2500000 تن .

3 ) تولید آهن اسفنجی در سه واحد احیای مستقیم با استفاده از گندله فوق و گاز طبیعی با ظرفیت تولید سالانه 5/2 میلیون تن .

4 ) تولید شمش های فولادی در واحد ذوب و ریخته گری با ظرفیت سالانه 1550000 تن .

طبق برنامه ، بخشی از محصولات شرکت در کارخانه نورد کاویان به ورقهای فولادی صنعتی تبدیل می شود و این ورقها به عنوان ماده اولیه در صنایع بزرگی نظیر ماشین سازی ، کشتی سازی و لوله سازی مصرف و نیاز این قبیل صنایع را تأمین خواهند کرد .

بخش دیگری از محصولات ، در کارخانجات گروه ملی صنایع فولاد ایران به انواع تیر آهن ، میله گرد و سایر پروفیلهای ساختمانی تبدیل شده و در خدمت نیازهای ساختمانی کشور قرار می گیرد .

ماده اولیه کارخانجات



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله جمجمه

دانلود

مقدمه


دستگاه عصبی مرکزی قسمتی از دستگاه عصبی است که در درون محفظه&zwnj ای استخوانی به نام استخوان جمجمه و ستون فقرات قرار گرفته است و شامل مغز و نخاع می&zwnj باشد. از نظر ساختمانی در سیستم اعصاب مرکزی دو قسمت به نامهای ماده سفید و ماده خاکستری قابل تشخیص می&zwnj باشد. مغز شامل قسمتهای متنوعی است که هر کدام از آنها در عین حال که با یکدیگر در ارتباط هستند کارهای متفاوتی را انجام می&zwnj دهند.
استخوان جمجمه


اسکلت استخوانی سر و صورت را در مجموع جمجمه (Skull)می&zwnj گویند که مغز درون آن قرار گرفته است.
دید کلی


جمجمه بدون در نظر گرفتن استخوان متحرک فک تحتانی ، کرانیوم نامیده می&zwnj شود. کرانیوم از دو بخش تشکیل شده است. جمجمه مغزی که بخشی از جمجمه است که وظیفه حفاظت از مغز را بر عهده دارد. و قسمت دوم استخوانهای صورت ، در جلو و پایین جعبه مغزی قرار گرفته است و اسکلت صورت را می&zwnj سازد. استخوانهای جعبه مغزی 8 عدد هستند 4 عدد فرد و میانی و 2 عدد زوج و طرفی هستند. استخوانهای صورت 14 عدد هستند که 6 عدد زوج و 2 عدد فرد هستند.
در مجموع 22 عدد استخوان ، جمجمه را تشکیل می&zwnj دهند. در ضخامت برخی از استخوانهای سر و صورت حفرات تو خالی هوایی به نام سینوس وجود دارند که به حفره بینی مرتبط هستند. غیر از مفصل گیجگاهی فکی که تنها مفصل متحرک جمجمه است بقیه استخوانها از طریق مفاصل لیفی به یکدیگر متصل هستند.
استخوانهای فرد جعبه مغزی
استخوان پیشانی


این استخوان دارای یک صفحه افقی و یک صفحه عمودی است. بخش عمودی ، پیشانی و جدار قدامی کاسه سر را می&zwnj سازد. سطح برونی این بخش محدب است و روی آن برآمدگیهای پیشانی دیده می&zwnj شود. در زیر این برآمدگیها ، قوسهای ابرویی وجود دارد.

شامل 11 صفحه word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله حجامت

دانلود

حجامت نام یک روش درمانی است که بر اساس قدیمی ترین سند موجود از 3300 سال قبل از میلاد مسیح در مقدونیه انجام می شده است و بعدها از مقدونیه به یونان باستان رخنه کرده و در آن زمان شاخص پزشک بودن ، حجامت کردن و داشتن ابزار آن بوده است . ( 1 )
برخی ذکر کرده&zwnj اند که اصول طب سوزنی و حجامت از آنجا گرفته شد که در عصر ما قبل تاریخ متفکران متوجه شدند که وقتی سربازی در میدان جنگ مورد اصابت سنگ ،&zwnj چاقو یا شمشیر قرار گرفته و زخمی برمیدارد ، به علت همین زخم،&zwnj بسیاری از بیماریهای قبلی او بهبود می&zwnj یابد . این کشف بزرگ به &zwnj آنها آموخت که با فرو بردن سوزن و تیغ زدن میتوان برخی از امراض را شفا بخشید و به همین علت 2600 سال قبل از میلاد مسیح ،&zwnj سوزنهای فلزی در چین و شاخهای حجامت در ایران وارد اصول درمان گردیده و طب سوزنی و حجامت رواج پیدا کرد .
چینیها در بدن 600 نقطه اسرار آمیز پیدا کرده بودند و اطبای سنتی ایران نیز نقاط متعددی از بدن را برای حجامت پیدا کرده هر ناحیه را برای معالجه یک مرض بخصوص حجامت می کردند . (2ص 17)اوراق پاپیروس که از عصر باستان بدست آمده نیز نشان می دهد که حدود 2200 سال قبل از میلاد مسیح ، حجامت امری رایج بوده است . همچنین در کتاب آیورودا ( طب سنتی هند ) که مربوط به متجاوز از 1500 سال قبل از میلاد مسیح است ، در مورد حجامت و اثرات درمانی آن بحث شده است . ( 1 )
و اما بقراط که حدود 400 سال قبل از میلاد مسیح زندگی میکرده است ، با روشهای مختلف حجامت کاملا آشنا بوده و در آثار خود به موارد استفاده و منع استفاده آن اشاره کرده است . جالینوس نیز 120 سال بعد از میلاد مسیح مطالب متنوعی در مورد حجامت در آثار خود بیان کرده است . بنابراین حجامت در جهان سابقه ای دیرینه دارد .
با ظهور اسلام ، حجامت مورد تایید و تاکید فراوان پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و امامان معصوم علیهم السلام قرار گرفت . ( بیش از 600 روایت در مورد حجامت جمع آوری شده است .) ( 8 )

پیامبر اکرم در روایتی که در نهج الفصاحه آمده پنج چیز را از سنتهای پیامبران الهی معرفی کرده اند که عبارتند از :
حیاء ، حلم ، حجامت ، مسواک و عطر زدن .

شامل 5 صفحه word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طراحی

دانلود طراحی آموزشی هدیه های آسمانی سوم ابتدایی درس عیادت کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات14روش تدریس سخنرانی و پرسش و پاسخ گروهی

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
 زمان بندی درس
 برنامه ریزی برای تدریس
 ویِِژگی های فراگیران
 دوره ی عملیات صوری تحولات روانشناختی آن مطابق با نظریه پیاژه
 رشداخلاقی ازنظرپیاژه
 رشد اخلاقی در این دوره از نظر کلبرگ
 نظریه روانی ـ اجتماعی اریکسون
 چگونگی تعلیم و تربیت از دیدگاه گزل
 دیدگاه « ژان ژاک روسو» در مورد مراحل رشد کودک و روش تربیتی وی
 وضعیت اقتصادی و فرهنگی دانش آموزان
 روش تدریس وضرورت آن
 روش های ارزشیابی
 اهداف شناختی
 اهداف نگرشی
 اهداف مهارتی
 رسانه ها
 گروه بندی وچینش دانش آموزان

اجرای طرح درس
......

......

......

......

......

......

......

......

......
 سنجش عملکرد(ارزشیابی پایانی)
 بهبود یادگیری وانتقال (تعیین تکالیف)
 تمرینی(برحسب توانمدی )
 آماده سازی(همه ی دانش آموزان )
 خلاقیتی (همه ی دانش آموزان )
 منابع



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه26

فهرست مطالب

مورفولوژی ریشه

متمرکز می شویم در حالیکه مکانیسم های تشابهی نشان داده شده اند که در جلبکها و قارچها بکار می روند.

فسفر در خاک

اگر چه مقدار کل P در خاک ممکن است زیاد باشد، اما اغلب به فرمهای غیر قابل استفاده یا به فرمهایی که فقط در خارج از ریزوسفر قابل استفاده است وجود دارد. در بسیاری از سیستم های کشاورزی که در آنها کاربرد P در خاک برای تضمین محصول زیاد گیاه ضروری است، بازیافت



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل GIS کامل و بروز استان گیلان و حاوی تمامی شیپ&zwnj فایل&zwnj های موجود برای دانلود قرار داده شده است. در زیر فهرست کامل شیپ فایل&zwnj های موجود در این محصول آمده است. در صورت نمایل می&zwnj توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و بلافاصله دانلود فرمایید.

لیست لایه&zwnj های موجود در محصول :

  • شهرها
  • شهرستان&zwnj ها
  • روستاها
  • زمین&zwnj شناسی
  • جاده ها
  • رودخانه&zwnj ها
  • مرز محدوده(District)
  • گسل&zwnj ها
  • توپوگرافی


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

MINISTRY OF AVIATION



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلودآموزش

موضوع :دانلود آموزش جامع فلش تبلت و گوشی های ایسوس ASUS با لینک مستقیم

این فایل با هدف آموزش کامل فلش و آپدیت گوشی وتبلت های ایسوس ایجاد شده است.

مشکلات اساسی این برند:

  1. بعد از فکتوری ریست کردن تبلت از داخل تنظیمات و ریکاوری به مشکل هنگ در لوگو ایسوس مواجه میشوید
  2. بعد از آپدیت خاموشی کامل علایم فقط ویبره
  3. بعد از دانگرید نداشتن سریال و بیسباند


دریافت‌فایل