فایل کمکی آموزشی

۵۸ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

*تحقیق آزمایش ضریب ژول الکتریکی*

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: word

1 ) هدف آزمایش :

محاسبه ی ضریب ژول (J) می باشد .

2) تئوری آزمایش :

ژول با آزمایش نشان داد که هرگاه مقدار معینی از انرژی مکانیکی به گرما تبدیل شود، مقدار گرمای حاصل همیشه یکسان است . بنابراین هم&zwnj ارزی گرما و کار مکانیکی به&zwnj عنوان دو شکل انرژی ، کاملا محرز است. هلمهولتز اولین کسی بود که بوضوح بیان کرد که نه&zwnj تنها گرما و انرژی مکانیکی ، بلکه تمام شکلهای انرژی هم&zwnj ارزند و مقدار معینی از یک شکل انرژی از بین نمی&zwnj رود، مگر آنکه همان مقدار در یکی از شکلهای دیگر انرژی ظاهر شود. بنابراین گرما صورتی از انرژی است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
ارائه بهترین خدمات و تامین کالاسورپرایز تخفیف نوروزی سورپرایز رایگان مسابقه https://telegram.me/Arvandsurprise    



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:word(قابل ویرایش)

تعداد صفحه:5

مقدمه

دوران کودکى محمد اقبال لاهورى، شاعر، فیلسوف، متفکر و از بانیان کشور بزرگ پاکستان، دوران پرفراز و نشیب و بس آموزنده&rlm اى است.

او روز جمعه سوم ذى قعده سال 1294 هجرى قمرى مطابق با 9 نوامبر 1877 میلادى به هنگام اذان صبح در شهر سیالکوت در یک خانه کوچک یک طبقه&rlm اى، در اطاق کوچکى که فقط نور کم رنگ شمعى آن را روشن مى&rlm کرد، چشم به جهان گشود.اقبال دو ساله بود که متوجه شدند چشم راستش ضعیف است، در آن زمان او آن قدر کودک بود، که نمى&rlm دانست و نمى&rlm فهمید چشمش سالم نیست، بدین جهت پزشکان تصمیم گرفتند از چشم او خون بگیرند.زمانیکه وى دوران دانشجویى خود را مى&rlm گذرانید عینک مى&rlm زد، خود مى&rlm گفت:

چشم من در دو سالگى ضایع شد!اقبال چهار سال و چهار ماه داشت که پدرش شیخ نور محمد او را به مکتب مولانا غلام حسن سپرد و او آموزش قرآن را در مکتب و مسجد مى&rlm آموخت، شبها درسهاى خود را در خانه کوچک و فقیرانه ایکه در اطاقهاى آن برقى وجود نداشت، در پرتو نور شمع مى&rlm خواند و به خاطر مى&rlm سپرد.یک روز مولانا سید میر حسین به آموزشگاه رفت، وقتى اقبال کوچولو را مشغول درس خواندن دید، پیشانى گشاده و قیافه معصوم و موهاى خاکسترى این کودک او را سخت تحت تاثیر قرار داد و از استاد او خواست غیر از آموزشهاى دینى، آن کودک را با آموزش علوم جدید هم آشنا کند که با موافقت پدر اقبال استاد او را به آموختن ادبیات فارسى، اردو و عربى وادار نمود



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق


لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:36

مقدمه

انسان تجربه دیده و زجر کشیده قرن ما نداهای تازه ای سرمی دهد، نداهایی که می خواهد اساس جدائی ها و صف بندی ها وئ تبعیضات ظالمانه ی گذشته را ویران کند، بساط نابرابری ها را براندازد و یگانگی و برادری انسانی را به جای آن بنشاند، اینها نداهائی است که توده های انسانی مظلوم قرن 21 شجاعانه سرداده اند تا علی رغم اقلیت معدودی که از این نابرابری ها منتفع می شوند، آن را در جهان محقق سازند.

استثمار و تبعیض، همیشه رخسار تاریخ انسانی را سیاه و نفرت آلود ساخته است، نابرابری و عدم تساوی انسان با انسان در هر فرازی از تاریخ به شکل و صورت خاصی ظاهر شده، گاهی به صورت نظام ننگین و غیرانسانی بردگی، گاهی به شکل فئودالیسم و گاهی زیر عنوان جنگ های مقدس مذهبی و الهی! و درقرن اخیر هم به صورت استعمار قدیم و جدید به صورت تبعیضات ننگین نژادی و به صورت نژادی « ناسیونالیسم» های تجاوزگر و ضعیف کش.

مقدمه

فصل اول

یک حکومت برای همه جهانیان

  • سازمان ملل، این نگهبان بیمار و ناتوان!
  • نقش سازمان ملل

فصل دوم

حکومت متحده جهانی

  • طرحی به جای « سازمان ملل»
  • این طرح ها محکوم به شکست است

فصل سوم

اسلام یک جامعه جهانی پی ریزی می کند

  • مسئولیت بزرگ
  • تبلیغ و دعوت

پیشگفتار

جهاد و دفاع در اسلام

جهاد در راه خدا



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:2

فهرست و توضیحات:

ایدز

ایدز چگونه سرایت می کند؟

2-از راه انتقال خون وفراورده های خونی :

درهر نوع تزریق باید از سوزن و سرنگ یک بار مصرف و یا استریل استفاده کرد، زیرا استفاده از سرسوزن مشترک در تزریقات موجب انتقال بیماریهای مختلف می شود . به همین دلیل افراد معتاد به مواد مخدر تزریقی که در حالات بی خبری از سوزن و سرنگ های یکدیگر استفاده می کنند بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به ویروس هستند (65 درصد کل موارد ابتلا در کشور ما از طریق استفاده از سرنگ مشترک آلوده شده اند)



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه11

فهرست مطالب

تاثیر مکانیزاسیون بر عملکرد گندم آبی در ایران

ماشینهای کشاورزی و مکانیزاسیون

اهمیت و جایگاه در جامعه

انسان برای ادامة حیات وتأمین ملزومات جهت زندگی بهتر و آسایش بیشتر، نخست باید تولید فرآوردههای مورد نیاز که منشأ طبیعی دارند از قبیل : انواع مواد غذایی ،پوشاک و لوازم درمانی بپردازد، در نتیجه باید تولید محصولات کشاورزی و دامداری همگام با رشد جمعیت افزایش یابد و این مقصود در سایة تبدیل کشاورزی ابتدایی و سنتی در مناطق به کشاورزی نوین حاصل می&zwnj گردد. در راه نیل به این اهداف، باید امکاناتی فراهم آید تا کشاورزان بتوانند دستگاههای مورد نیاز خود را به سهولت تأمین کنند و با اتکا به روشهای نوین و منطبق بر اصول علمی و فنی، تولیدات کشاورزی خود را در واحد سطح افزایش دهند. با توجه به این که ماشینآلات کشاورزی همانند آب وخاک از اهمیت ویژهای برخوردارند



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
آلرژی

مقدمه :

آلرژی، واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن نسبت به عوامل مختلف است. کسانی که دچار حساسیت هستند، دارای سیستم ایمنی فوق هوشیار هستند که نسبت به مواد ظاهراً بی ضرر موجود در محل زندگیشان، واکنشی بیش از حد معمول نشان می&zwnj دهند.

برای مثال گرده گیاهان، می&zwnj تواند سیستم ایمنی شخص آلرژیک را طوری تحریک کند که گویی با یک خطر جدی روبرو شده است. حساسیت یک مشکل بسیار شایع است و تقریباً از هر ده نفر، دو نفر به نوعی از آن مبتلا هستند.

این فایل دارای 15 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

رابطه ابعاد کمال گرایی با باورهای معرفت شناختی

بصورت ورد ودر153صفحه

چکیده پژوهش حاضر با تبیین بررسی رابطه ابعاد کمال گرایی مثبت و منفی با باورهای معرفت شناختی انجام شد. جامعه آماری در این پژوهش، دانش آموزان دختر و پسر دبیرستان های شهرستان بهبهان و تعداد نمونه 346 دانش آموز بودکه به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش دو پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی 40 سؤالی تری شورت و پرسشنامه 63 سؤالی باورهای معرفت شناختی شومر بود. پایایی و روایی ابزارها با استفاده از ضریب پایایی آلفای کرونباخ و تحلیل عوامل احراز گردید و پایایی و روایی مطلوب بود. نتایج حاصل از محاسبه همبستگی و تحلیل رگرسیون خطی با تکنیک ورود همزمان متغیرها نشان داد، ابعاد کمال گرایی با مؤلفه ساده بودن دانش رابطه آماری معنی داری ندارد و با مؤلفه های منبع دانش، توانایی ذاتی در یادگیری رابطه آماری معنی دار ضعیف و با مؤلفه های قطعیت دانش و یادگیری سریع رابطه معنی دار دارد. همچنین بعد کمال گرایی مثبت توان پیش بینی کنندگی مؤلفه قطعیت دانش را بصورت مستقیم و مؤلفه های توانایی ذاتی در یادگیری و یادگیری سریع بصورت معکوس دارد و بعد کمال گرایی منفی توان پیش بینی کنندگی منبع دانش را بصورت مستقیم دارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فایل پاورپوینت و شامل 40 اسلاید میباشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

موضوع :

دانلود فایل فلش فارسی تبلت پرستیژیو Prestigio Multipad PMP7280C3G QUAD ورژن v1.0.13 با لینک مستقیم

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



دریافت‌فایل